1. a négy tanítási módszer a tibeti kánon szerint (szóbeli, engedélyezett, meghatalmazott, megjósolt)
2. a Három kája tana, a Nirmánakája, mint a tanítás forrása, a Szambhógakája, mint a tantrák forrása, a Dharmakája, mint a hirtelen, nem–kettősségre alapozó utak forrása
3. az szútrák oki (filozófiai jellegzetességek négy oki ösvénye) és a tantrák eredmény ösvénye
4. a Vadzsra jelentése, a vadzsratermészet, a vadzsrajána módszere (az átalakítás ösvénye)
5. a tantra (folytonosság) jelentése (üresség és világosság nem-kettőssége)
6. az ösvényre lépés kapuja a beavatás, a Vadzsramester jelentősége
7. az Alap, Ösvény, Gyümölcs a tantrákban, az Istenségek jógája, a Pantheon, különféle megnyilvánulások 8. az alacsonyabb tantrák megtisztulás módszerei (három család-öt család) felépítés, beteljesedés, a négy mudrá
9. magasabb tanrák módszere, az üresség és gyönyör gyakorlata, ennek három fázisa, a felépítés gyakorlatai, gyökérmantra, lényegi mantra, akció mantra (négy tevékenység)
10. az hétköznapi élet integrálása a felépítés fázisával (evés, alvás, mosdás jógái)
11. a beteljesedés jógái, a Szadangajóga a különféle tantrákban, a testi (’phrul ’khor), légző gyakorlatok a vezetékek, pránák és esszenciák uralására (nádi, prána, bindu)
12. a szexualitás szerepe a tantrikus gyakorlatokban, a mérgek elixírré alakítása, mérgek átalakítása a hétköznapi életben
13. a felépítés és beteljesedés elválaszthatatlansága, a mahámudrá szintje, megvilágosodni egy élet alatt
14. Összefoglalás